mandag 4. mai 2009

Petter Stordalen gjør ting han ikke kan

For hver dag som går blir jeg bare mer og mer fascinert av Petter Stordalen. Eller Lilledalen da, som han muligens burde hete. Han mener mye om mangt, og da mener jeg mangt. 

Alle har vel fått med seg homofilidebatten som har sust avgårde fra leppe til øre de siste ukene. Frøken Monsen har tatt sitt standpunkt. KrF har også tatt et standpunkt, det er bare litt vanskelig å vite hva det var igjen.. Jeg tror det var noe om at de skulle respektere homifile men at de ikke skulle gifte seg? Eller kunne de inngå partnerskap men ikke gifte seg på linje med hetrofile? Hmm, jeg er forvirra. Uansett, Stordalen mener også noe om dette. Ikke gjennom tv-debatter og flammende innlegg, men selvfølgelig via twitter. 

Fra Stordalens twitter:
Arbeidsmiddag alene på Alex Sushi.Mange gode 1 mai taler. Trist vedtak påi Krfs landsmøte for de homofile for oss alle. Ellers en topp dag.

6 kommentarer:

  1. Hear hear! Ikke alle som bør få publisere på egenhånd;-)

    SvarSlett
  2. Han skriver vel "fort og gæli" fra en mobil eller iphone eller noe kanskje? :-)

    SvarSlett
  3. Ja jeg håper han har en del unnskyldninger! Stay tuned for more Stordalen-facts. Jeg kan ikke annet enn å la meg fascinere!

    SvarSlett
  4. Jeg må si jeg synes ikke det gjør noe. Plager ikke meg. Og så plasserer du deg selv i glasshus :) I din forrige bloggpost skrev du "hove inn...". Det heter da "håve inn..."!Hehe :)

    SvarSlett
  5. Jeg er jo glad du sier fra Johannes, så har jeg lært det til neste gang :) Må jeg det er skuffende at en tidligere rådgiver i KD ikke bryr seg mer om ordets form og farge!

    SvarSlett
  6. Morsomt at du faktisk skrev "homifile" i dette innlegget også..
    Var forferdelig å lese det Stordalen hadde skrevet. Gav ingen mening.

    SvarSlett