onsdag 29. april 2009

Dagens sitat

"Akkurat som anorektikeren må begynne å spise selv, må prostituerte begynne å arbeide for vanlig lønn og ta ansvar for seg selv som person." - Nina Karin Monsen

Flott å se at noen endelig har forstått hvordan samfunnsproblemene kan løses. Fritt ord har også noen ideer om dette for tiden. Jeg undres over når undertrykkelse og mobbing ble en selskreven rett under lov om ytringsfrihet. 

Hvis noen lurer på hvordan det går med boka mi med tittel "Norge for nordmenn", så ta kontakt. Gleder meg til å hove inn 400 000 kr. Jeg mener, jeg må jo få mene det jeg mener? Noen burde tipse Siv Jensen om at dette kan være en måte å skaffe litt valgmidler til FrP. De bør vel trappe opp vaffelstekinga si snart. 

"Fuck you, fuck you very very much. Cause we hate what you do and we hate your whole crew" Ja Lily Allen, du kan få sagt det du. 

3 kommentarer:

  1. Ja til flere sitater av Nina Karin Monsen. Hun slutter aldri å komme med gullkorn. Moralens vokter som hun er, den kristne moral må vite, den vi MÅ tenke på hver dag - ifølge Frk. Monsen.

    SvarSlett
  2. kan eg anbefale ein liten film?

    http://tinyurl.com/d8xsxm

    SvarSlett